پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183178
سو‌ء‌مديريت عامل ضعف اقتصاد کشور
تاریخ انتشار : 1394/07/14 09:57:19
نمایش : 1449
يک کارشناس اقتصادي گفت: سوء‌مديريت در کشور نقش موثري در تضعيف اقتصاد دارد و تحريم‌ها اين موضوع را تشديد مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار محمدحسين فاتحي کارشناس اقتصادي، در خصوص وضعيت آينده کشور در دوران پساتحريم گفت: در حال حاضر ما در شرايط پساتحريم وارد نشده‌ايم و به طور قطع تحريم‌ها برداشته نخواهد شد و با اين وجود وضعيت اقتصادي کشور نيز تفاوت زيادي نخواهد کرد.

قاتحي ادامه داد: با توجه به اشاره مقام معظم رهبري به اينکه پيگيري اقتصاد مقاومتي به تحريم‌ها ارتباطي ندارد، تصور اينکه با برداشتن تحريم‌ها معجزه‌اي رخ خواهد داد يا اتفاق خيلي خاصي خواهد افتاد، درست نيست.

وي افزود: به گفته بسياري از کارشناسان علت اصلي بي‌نظمي در دولت؛ آزاد شدن پول‌هاي بلوکه شده و ورود آنها به چرخه اقتصاد کشور است.

فاتحي ابراز داشت: چارچوب ضعيف شده اقتصاد ما؛ به آن ميزاني که تحت تأثير سوء‌مديريت در بخش دولتي است، تحت تأثير تحريم‌ها نيست.

وي ادامه داد: هدف اصلي اقتصاد مقاومتي؛ اصلاح سوء‌مديريت و ايجاد يک چرخه پايدار در اقتصاد کشور است.

اين کارشناس افزود: موقعيت‌هاي بدي که در گذشته برايمان پيش آمده، بسياري از اوقات به ما اين کمک را کرده که در شرايطي بد، فعاليت خوبي داشته باشيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html